2006年9月21日 星期四

唔開心 =.=

le 幾日好多野煩呀...攪到我都瞓得唔好...
1. 南南話晴晴成日發脾氣係都要走去電視櫃後面...好怕佢會電x呀...佢又胃口大左草又多枯又APD多枝.. 唔知買咩比佢食好... 我好掛住晴晴呀...但係我公司又多野做探唔到佢..如果我係同晴晴一齊住就好啦...好期待這一天..
2. 公司assign得太多job比我啦..當左我係超人..一個頂三個...汗!
3. 我好想買NDSL呀..但係又未有時間玩..又驚le樣又個樣.. 唉.. 我就係咁啦...
4. 我都好想係屋企玩THE SIMS2呀... 但係又怕陪唔到晴晴同南南...
5. 我好想行街買衫呀... 但係又無人得閒陪我...
6. 我岩岩買左榛子醬同whipping cream... 唔知星期六定星期日整好..定係整cup size cheese cake 比南南好le

我好多野都好想..結果攪到自己好唔得閒!

沒有留言:

張貼留言