2006年9月5日 星期二

好多野做呀 =.=

岩岩先趕完個8月deadline.. 9月先第5日就又趕11月個deadline啦.. d job 多數都assign晒比我..多人成2倍幾..想做死我咩..做得快都唔使咁架...點快都係人一個.. 人地今日仲係做緊一隻細job..我就...開左12隻job... 勁呀....
今日我個team leader叫左我條"靚"入房"照肺"..皆因佢d做事效率奇低...後來team leader 同我講番條"靚"話見到我做野咁快..快成幾條街..距離愈黎愈遠好大pressure...   都唔知係未擦鞋...咁易比你個新仔追到..我仲使係公司企ge...

沒有留言:

張貼留言