2006年9月19日 星期二

NDS Lite

嘩! 我係未好多心呢?? 如果我每日再有多24小時比我就好啦...我除左做公司d 野, 又上討論區同人分享SIMS外...我早幾日搭村巴見到唔止一個女仔玩NDSL- Cooking Mama... d 畫面都幾cute 攪到我又不停上web睇下點買機...白色好, 黑色好定粉紅色好呢....

4 則留言:


  1. NDS Lite

    @@好似好吸引,部PSP壞左...攪到我都想買部NDS

    回覆刪除
  2. 我老公都想買, 佢想飬"任天狗"

    回覆刪除
  3. 我鍾意粉紅色...

    回覆刪除
  4. 粉紅..我都有諗過...但係真睇唔係咁靚... 黑色又多手指印..可能都係買白色...似ipod...

    回覆刪除