2006年9月3日 星期日

Oasis Beauty

前日去左Oasis Beauty做facial...因為太耐無做, 所以就帶埋我自己ge record 去對下d 次數岩唔岩..點知出事啦...其中有一項係peeling佢話我用剩2次..而facial 就仲有9次..問我加唔加..點會呀..我一開始買左10次peeling加10次soft mask..因為2樣ge price一樣..所以到時我可以用多左ge soft mask轉做peeling...總之就岩岩好做晒個9次facial 都有peeling 同mask... 哼..而家又話要check check...無野呀...叫人買野個時咩都話得...比左錢個時又唔同講法...我對佢地ge selling service 存有疑問好耐ga啦...最衰岩岩又搵唔番張invoice..都成上年11月ge 事啦...唔理啦..聽日打去問check 成點...睇下佢地點答..先再決定下一步點做..

1 則留言:

  1. 今朝打左電話比oasis beauty..好在佢地認數...仲叫佢地寫清楚..免得下次又要解釋..如果唔係我一定投訴...攪到我咁嬲..哼

    回覆刪除