2006年9月12日 星期二

THE SIMS 2

上個星期四岩岩先install番我隻模擬市民2..又有一段時間沉迷落去啦...人地個個都拎住份notes prepare緊exam..哈哈..我都好勤力...又拎住一份notes..不過係sims ge 功略... 下個月又出新data disk 啦..叫"寵物當家"呀..到時d人仔就可以養寵物..但係好似無兔仔養..sign... 因為le 2個月又要趕個大deadline 啦..我都要好好分配一下時間先...


http://www.ea.com.hk/sims2/

5 則留言:

  1. 我都有裝,不過冇玩因為家姐成日用電腦我冇得用,上年谷鬼氣買PS2之後主力打PS!

    回覆刪除
  2. 不過又輪到同阿媽爭電視,我要等她睇完4重奏先有得玩...

    回覆刪除
  3. 冬冬媽..我都有PS2... 你打開咩game架..有時d game好難打我都過唔ge... :(

    回覆刪除
  4. 3國無雙(唔駛用腦係咁禁就得... ),呢排勁鍾意玩大神,真係好正!

    回覆刪除
  5. 我都有like打真三國無雙呀... 開大大聲打... 殺呀殺呀!..正

    回覆刪除