2006年11月11日 星期六

Baby G



我一直都想要一隻Baby G, 昨天突然心血來潮既然這幾天都做得這麼辛苦, 不如就買一隻黎獎勵自己啦..今天食完下午茶就順道走去CityChain望下... 望望下又走入去試帶一下..試完南南就話即場買...跟住就南南比埋錢..我小時候ge願望今日實現左lu...  我好開心呀!


7 則留言:

  1. 有時候給自己小小的獎勵, 亦是一個不錯的, 鼓勵自己的方法, "明白、接受、放開" 是我經過許多年, 經歷過許多事, 掙扎抗衡過許多遍以後, 才學到點點皮毛的大功課, 希望你也能早明點找到心裡的平衡, 善待自己但不是放縱, 好好珍惜你所擁有的, 好好的享受你所擁有的, 就如劉嘉玲在廣告中說 "keep 住對生命有熱情, 一生都會有光彩" 努力加油啊    

    回覆刪除
  2. "明白、接受、放開" ... 我都開始領略這道理... 雖然還未能講得出大條道理..不過我明白有時都要對自己好d..令自己開心d... KSVON, 希望我倆都能享受人生啦

    回覆刪除
  3. 謝謝你俾意見我呀~ 我打算租消費站.. 賣D 出口貨..  我上個月差唔多一個禮拜去2~3 次呀.. 你話brand names 係咪AS KNOW AS 果D? 你通常喜歡買咩brand ga? 其實我好少買衫.. bcoz 我有好多親戚做廠.. and then 佢o也成日俾D samples 我著... sometimes 佢o也帶我去批發巿場.. 因為熟.. 我買都好平.... 我實在對D 衫價錢唔sure ~ 試過一次佢o也俾左幾件 silent worth 恤衫 我.. 我都唔知係乜... 唔多like .. 咪放上去yahoo 50 蚊件賣鬼左佢 後來佢o也話出面最平都賣緊百幾蚊.. 我現在成日行IT 睇熟D brands ><

    回覆刪除
  4. Candy 唔使客氣..我八卦姐.... 哈哈...

    回覆刪除
  5. 咁就乖喇, Bee Bee 話鍚你幾啖, 讚讚你啊    

    回覆刪除
  6. 嘩! 收到啦... Bee Bee 個 kiss 好鬼香甜姐 >.

    回覆刪除
  7. 係呀, 大小姐佢都幾 "索" o架   

    回覆刪除