2006年11月1日 星期三

阿咩吉場

今日一開ICQ有個friend send 左個msg比我, 見到youtube.com http://www.youtube.com/watch?v=OY1NhB3KiSM 的網址以為有咩無聊事睇.. 一click入去先知係無線星期日檔案--留下最愛的... 原來係講一個患上血癌的女仔所寫的web叩阿咩吉場, 到佢離開之後, 佢媽媽為左留住阿咩個種堅強同樂觀的精神, 就算得小學程度都走去學電腦....
其實以前都有類似le d 咁ge web, 我又唔會特別去睇會唔開心..但係唔知點解見到le個女仔張張相都咁開心... 對於自己個病仲咁樂觀............但係上天好唔狠心奪取左佢ge生命.........我個心好唔舒服...好想喊...自從上次bubu離開左我之後..我真真正正第一次感受到失去至愛痛苦... 我好怕...一想起牠...淚水都擁到眼邊但係又唔敢流出黎....好辛苦....我每天都好想快d做晒d野想分多d時間比身邊的人..我要時時望住先安心....唔知我係未有"失去至愛後群症"呢?

1 則留言:

  1. "人總需要勇敢生存, 我還是從新許願, 例如學會承受....." 不要給自己太大的壓力, 用平常心去面對一切吧!

    回覆刪除