2006年11月7日 星期二

累透了!

好眼瞓呀,現在看眼前的東西都好模糊,昨天回家時橫過輕鐵路軌時都差點比輕鐵撞, 好險啊! 記得以前曾經有人被輕鐵撞倒而斷了腳,好可怕呀! 我知道如果我有什麼缺陷,一定無人要啦,而家都嫁唔出到時就更加唔使諗啦! 為左自己,都係要打醒十二分精神. >_<
到了這一刻我真的想放棄,但是我又想話比人知我係得ge... 無論身體上或者是精神上我都到了不支的地步,但每當我快要倒下時,我都同自己講我要挨過去.我還打趣的對我家人說如果有一天我突然倒下,記得叫醫生幫我輸血,我應該沒什麼大礙我只是昏睡吧了.
距離deadline的日子還有剛剛一星期,其實我到現在仍能坐在電腦前是因為"她"的支持和關懷,遲一陣子真的要多謝"她".

2 則留言:

  1. 唔好咁悲觀啦~要振作啊~~!加油

    回覆刪除
  2. 我會比心機架啦...昨晚留到十一點, 做左好多野啦...今日又完成左一部份..明天再努力過... "奸媽爹"

    回覆刪除