2006年11月5日 星期日

DEATH NOTE

星期六本來應該好好瞓一覺, 抖足精神做晒公司工作, 但係因為南南入漏左單, 所以一早十點鐘係我仲係發緊夢個時南南就叫醒我起身出旺角啦... =.= 十二點鐘就攪掂晒, 走左去朗豪坊食lunch同行街, 點知見到"死神"!  哈哈... 唔好驚..只不過係上個星期先係度做全球首映的"死亡筆記"的其中一個主角---死神流克...我仲坎左埋去影左張相tim..   行左一陣, 實在太眼瞓啦..番左屋企咩都無做又瞓過...瞓到九點多先起身, 食左碗麵, 做左陣野就落左樓下睇"DEATH NOTE2"午夜場...個故事都幾特別我都好鍾意...我都好想有一本DEATH NOTE同死神的眼睛, 因為可以殺左d的唔鍾意的人 你信唔信呀?

沒有留言:

張貼留言