2006年11月15日 星期三

遺失手鏈

好慘呀... 早2日朝早搭村巴番工個時先知唔見左條手鏈, 係銀色加上一點點碎鑽, 條鏈我帶左好多年架啦, 係一位認識左成差唔多十年的男仔送比我的生日禮物...唔見左唔開心唔係因為它的價錢, 而個份意義, 個份友情...因為通常人地送個生日禮物大居其九都係唔岩自己心水, 但係條鏈個款我好鍾意係佢特地挑選的. 最記得個時佢仲話不買那種有裝飾吊住的因為怕會整到我.. 哈哈又會咁岩ge...我真係唔會帶架.. 因為我細個就係貪靚, 而我又百厭攀高攀低跳上跳落, 一跳番落地時隻手一按個地下就比d吊飾弄傷啦! 唉... 而家唔見左啦, 仲要係唔知幾時,唔知係邊唔見tim, 不過一家係我近幾天忙deadline時唔見架啦..嗚嗚...

沒有留言:

張貼留言