2007年4月10日 星期二

難捨難離

今日放左工上左去南南屋企睇晴晴, 我一入屋, 鞋都未除就叫: 晴晴, 晴晴.... 媽媽黎左啦... 個衰豬就用那種惹人憐愛的眼神望住你... 我走過去摸佢個頭仔同鼻鼻, 好LUM呀佢 跟住我地兩個係SOFA到玩左陣... 電話響TIM... 唉... 又係阿爸催番屋企食飯啦... 好憎呀... 我早番又唔見佢早食, 我遲個幾個字佢又話煮好飯... 晴晴, 媽媽要走啦... 晴晴眼仔碌碌咁望住我走去大門...嗚..我好唔捨得晴晴呀... 好矛盾呀... 明明係自己屋企, 但係我又唔可以係度住, 時時都要兩邊走, 好累呀我!

2 則留言:

  1. Connie, 因乜解究要同晴晴分開住呀?

    回覆刪除
  2. 因為晴晴係住係爸爸屋企, 而我就唔係住係個度LAW... 所以好慘呀日日都掛住晴晴, 掛到我有時都無心機做野  我有時仲會借D意請假, 上去屋企攬住晴晴, 同佢傾計, 晴晴會好LUM咁望住我

    回覆刪除