2007年4月24日 星期二

NDSL & Wii

雖然le幾日臨近deadline, 唔知係其他同事做得慢定係我做得快啦, 就算幾多野做都好, 所有野都係我control之內, 依然可以六點走人.. 哈哈哈...正...
番到屋企又得閒, 見阿妹打緊他媽哥治.. 係我中學時的最愛wor, 個時個男朋友仲成千元買部限量版比我... 我都仲keep住.. 所以我就即刻online download落黎玩啦... 仲download左cake mania, 應援團tim... 都差唔多爆機啦...
日日係咁打... 連blog都唔記得左寫... hohoho

5 則留言:

  1. 我公司D同事都俾我感染咗, 齊齊LUNCH TIME打NDSL, 一齊玩LOST IN BLUE 2

    回覆刪除
  2. 我都DL 左LOST IN BLUE 2 呀, 我第一次玩都, 都唔係好知做緊咩

    回覆刪除
  3. 我已經玩到200日, 整到個山洞好靚, 仲起多咗兩間樹屋tim呀~ 入去睇下啦~ http://game.21cn.com/console/guide/2007/03/23/3147491.shtml

    回覆刪除
  4. wa... 好detail呀.. 我最近打緊應援團2呀, 岩岩先開左華麗, 等我遲d再打番lost in blue2先...

    回覆刪除
  5. 咁多人都玩應援團, 等我又download嚟玩下先~

    回覆刪除