2007年4月10日 星期二

PETER RABBIT

上星期五去左黃金海岸睇PETER RABBIT, 雖然 個COUNTER都好細, 但係就有我要買GE野, 就係LE個暖壺同個杯啦, 加埋都係唔使$80... 其實我而家都買左唔少PETER RABBIT 的家品, 仲記得前年入伙就一次過買晒成SET, 有浴室同廚房用品, 就連垃圾桶都係  不過仲差咁樣, 就係個浴簾啦, 我好想要架, 但係太貴啦, 成$240, 唔抵用呀! 希望第日有機會擁有佢啦


2 則留言:

  1. 沙田有間"生活館"都有賣大量Peter the Rabbit嘅products, 雖然我冇乜錢, 但係都忍唔到手買咗幾樣! 得閒去睇下有冇心水貨品啦, 喺City Super嗰層~

    回覆刪除
  2. 沙田? 等我去睇下先, 成日都搵唔到個counter, 多謝你呀小琪! :) 其實沙田近排好似開左好多新野咁, 我都係行下d大路野, 因為男朋友唔鍾意行街, 行多兩步就叫累.. 睇黎我都要行一次, 睇下有咩岩啦....

    回覆刪除