2007年4月3日 星期二

Tiramisu

三月三十一日, 我終於放得低了, 已經沒有什麼牽掛了, 為了抒援一下自己的壓力和情緒, 我用了很多的心機去做了這個5"君悅酒店的Tiramisu  um.... 到了夜晚, 我一個人細細品嚐, 好有滿足感, 我明白就算得我一個人都可以開心地享受自己的成果, "一個人的快樂" 



2 則留言:

  1. Bee Bee 豬 : Connie 姐姐你好嘛? 復活節到喇, 媽媽叫我祝你復活節快樂, 唔開心嘅事就唔好記住喇, 留番啲記性嚟記住我就得 o架喇, 何況有晴晴陪住你, 你邊得閒唔開心吖, 仲可以幫晴晴裝扮吓, 一齊開開心心過日子喇, 錫錫錫, 我錫錫你呀吓        

    回覆刪除
  2. Bee Bee : 個蛋糕呢... 幾時整俾我食呀    

    回覆刪除