2007年4月10日 星期二

牛油曲奇

終於成功整到D鬆脆曲奇啦


4 則留言:

  1. 嘩~ d曲奇餅好靚呀~ 一定好好味定啦~

    回覆刪除
  2. 今次加左碎蛋黃整, 唔知點解係香口d, 都幾好味呀, 下次我試下做下其他味先

    回覆刪除
  3. 我以前喺HOTEL做野時都成日要教d小朋友做cookies, 不過當然係餅房哥哥幫我哋整好晒d麵團先啦, 我只係教佢哋用個轆整薄塊麵團, 再用模印d型狀出嚟, 起餅當然又係由我哋班哥哥姐姐做啦, 結果每逢假日同summer, 每日都整成幾十份cookies, 食都食到怕晒, 到咗幾年後嘅今日先至敢食番cookies咋! 係呢, 唔知冇焗爐嘅話, 有咩甜品糕餅可以整到呢? 或者有咩可以化替焗爐呢? 我  咗媽咪好多年佢都 我買呀~

    回覆刪除
  4. 芝士蛋糕, 慕絲蛋糕, 木糠布甸都唔使用焗爐架, 得閒你可以上 leisure-cat.com 到睇下有咩岩 :)

    回覆刪除