2007年8月30日 星期四

比利時朱古力之利誘惑

朱古力味呀唔該...
每次吃雪糕我一定會選朱古力味, 不過自從我試過Haagen-Dazs 的Belgian chocolate我就愛上了它, 其他的朱古力都不能滿足我味蕾的慾望

以下這一盒是家庭裝雪糕, 你睇我.... 不消一會兒我就食到見底啦!!!

SEE... I AM ADDICTED TO IT! WARNING! WARING!


4 則留言:

  1. 因住肥呀~~~  but我都好鐘意佢嘅綠茶雪糕

    回覆刪除
  2. 我都可以一下子食哂成盒...真係好好味..連的的都想試, 不過只係有得睇,無得食...

    回覆刪除
  3. 我唔怕肥, 因為我獨食... 哈哈

    回覆刪除