2007年8月11日 星期六

晴晴嬲左我呀~

晴晴 (擺出個可憐樣): 媽媽, 我想出黎玩呀.. 我好悶悶呀....



晴晴: 媽媽, 媽媽....
晴晴媽媽: 晴晴乖, 媽媽好快番, 你等我呀!



結果行左一日, 買左好多野....
 唔記得左晴晴, 哈哈.... 食埋飯番到市中心都成11點, 爸爸仲話要睇戲, 我地睇左THE SIMPSONS, 好好笑!

差唔多一點啦, 終於番到屋企, 晴晴走過黎睇下有無佢份... 聞下le度聞下個度...



晴晴: e.... 無理由無野食架, 等我搵下先...



晴晴: 一樣都無, 哼我走



晴晴媽媽: 晴晴, 晴晴...... (叫到口都乾)
晴晴: 我都費時睬你, 我嬲呀!


7 則留言:

  1. 哈哈 .. 佢好似真係好嬲哩 .. ?! 

    回覆刪除
  2. 係呀,平時聽到自己個名隻耳仔都會郁下, 而家郁都唔郁下, 可能佢嬲我唔比佢咬袋 =.=

    回覆刪除
  3. 晴晴在籠裡的樣子真的很可憐呀

    回覆刪除
  4. 睛睛媽,禁你買返D野食氹返女女LA...

    回覆刪除
  5. 晴晴有人係度佢先食草, 除左oxbow t 草, 仲可以買d咩草比晴晴食好呀?

    回覆刪除
  6. 我買了很多不同的草給怪獸呢! 有APD : 1 cut、 2 cut、 高山草 Oxbow:果樹草、燕麥草 因為怪獸很挑草吃, 所以買了這麼多... 而怪獸最喜歡吃高山草

    回覆刪除
  7. 睛睛嬲完未呀? 唔好嬲咁耐呀, 會有皺紋唔靚靚gar.

    回覆刪除