2007年8月27日 星期一

寵我

呢架南瓜車係我早幾年前去東京迪士尼買的, 我好鍾意CINDERELLA我好想有一日我可以坐上屬於我的南瓜車, 與王子永遠幸福快樂


上個星期五我病到面到青, 係公司有男同事幫我拎FILES, 拎水, 拎文件... LUNCH有女同事照顧我, 幫我選擇岩我食的SET, 杯檸水仲要少甜少冰 (我爭取到飲凍飲, 哈哈)
放左工, 約左FRIEND食飯聚舊, 見我勁咳, 成晚都負責幫我補給熱水, 又換位, 換房, 怕冷氣大吹親我, 照顧得我好好
番到屋企, 又有南南煮飯比我食, 到時到候又提我食藥.... (啜~)
好開心呀, (病傻左, 病左仲咁開心) 因為有你地關心照顧我! 令我覺得自己好幸福, 好多人鍚...

THANK YOU SO MUCH TO ALL OF YOU!


1 則留言: