2007年8月27日 星期一

MOUNTAIN GRASS HAY

晴晴: 咩黎架, 好香WOR, 聞下先


晴晴:
仲咩偷影我姐, 聞下都唔得咩? 我都無食到

晴晴媽媽:
晴晴, 你仲咩呀, 頭先又扮晒野唔理我, 而家又..... 你睇你呀, 仲咁貪心一次食咁多條!


D MOUNTAIN GRASS HAY 係就貴左D, 但又真係幾夠粗, 又綠又香.. 岩晒我晴晴咀形

4 則留言:

  1. hi hi welcome to my blog

    回覆刪除
  2. 我最近都買咗APD 1ST CUT 過的的吃. 雖然貴, 但的的好鍾意吃呀, 重吃得很快TIM...遲早買窮我...HAHA

    回覆刪除
  3. Carol, 咁你係邊買1ST CUT 呀? 我諗晴晴都會LIKE APD 多D, 因為OXBOW 個D唔夠粗呀, 晴晴話唔好咬WOR

    回覆刪除
  4. 原來晴晴鍾意食粗枝, 咁q-兔草都arm喎。

    回覆刪除