2007年8月19日 星期日

有得必有失

最近THE SIMPSONS MOVIE 上畫, 多左人認識, 原來好多人都唔係好識SIMPSONS  我個時都唔係好留意佢架, 不過南南鐘意, 加上YELLOW COLOUR 夠SHARP, 我都幾鐘意, 有時見到佢D PRODUCT都會買下, 仲記得早幾年係日本BUY左個SIMPSONS BOX FILE, 用到而家
上次行開HMV, 有齊SEASON 1 TO 10 BOX SET, 好想買晒佢, 再包起佢, 比個SURPRISE南南, 不過計計下原來都要成三千... 我又唔知有無SUBTITLE, 怕買錯....
哈哈, 岩岩個星期六去左MK, 係間VCD SHOP本來係搵緊SNOW WHITE DVD, 點知係最低最角個位比我搵到LE隻最新SEASON 10 DVD仲要係LIMITED EDITION (普通版係方盒, 全家做封面), 標價$295, 但係到買完我拎RECEIPT睇先知係$259, YEAH!!!!

不過....有得必有失! 我得到SIMPSONS, 但係我....唔見左支LIP GLOSS, 係限量版! 南南話應該係我蹲係VCD SHOP個時係條褲跌左出黎....

沒有留言:

張貼留言