2007年10月26日 星期五

生日翌日

今日係我生日後的第二日, 嘻嘻, 原來南南訂到3D THE NIGHTMARE BEFORE CHRISTMAS啦.... 我最愛的JACK!

套戲係THE GRAND CINEMA上, 好正呀, 帶左3D GLASSES 睇, 張櫈會震架, JACK 好似係我前面同我講野, 好想攬下佢呀! $100一位, 抵呀! 呀! 仲有每人送左一本JACK 場刊, 裡面有STORY INTRODUCTION同歌詞.....

"THIS IS HALLOWEEN, THIS IS HALLOWEEN, HALLOWEEN, HALLOWEEN, HALLOWEEN, HALLOWEEN!"




睇完之後, 我地就係ELEMENTS-圓方消磨左一個晚上, 係間叫做"王家沙"食上海菜 UM... 唔係咁好食, 無咩特別... 我都係鍾意食尖咀連卡佛個間"夜上海"多D... 跟住行下D名店... H&M 對面就係ZARA啦, 唔知係未轉季呢, 睇唔上眼, D 款唔係咁靚.... 無收穫TIM 之後仲行左TUMI... 唔知係未第一間專門店呢? 平時多數都係機場先見到, 一係就LANE CRAWFORD 先有COUNTER... 出左個新喼, 好靚呀, 係金屬手柄, 靚過我個個TIM.... 

4 則留言:

  1. happy belated birthday... you look great in the photo~ wish you look prettier and prettier every year~ btw... I got my Chinchilla!!!!
    [版主回覆10/29/2007 21:19:00]THX
    Really want to see your Chinchilla. Are you busy wth your pet now?

    回覆刪除
  2. 遲咗啲, Happy Birthday呀! 仲有Happy Halloween!

    回覆刪除
  3. she's so wild and naughty.... hard to tame... haha

    回覆刪除
  4. 遲咗少少, 但勝在有心唔怕遲: Happy Birthday  心想事成!

    回覆刪除