2007年10月7日 星期日

柳橙戚風蛋糕

第一次整的戚風蛋糕.. 亦都係第一次整橙味蛋糕 (南南要求整的)..發得好靚呀! 仲好好味tim呀, 一陣就食晒啦, 係我地星期六的晚餐!



本來係用橙汁, 但係我地懶落街買, 用左維他芒果橙汁代替...  隻碗裡面個d 係橙皮泥, 刨到我身水身汗先整都少少... 不過真係好香橙味....



嘩... 等我仲驚佢發唔起tim... 焗左十分鐘就發到咁啦... 火山爆發呀!!!.... 我已經將recipe的份量減半, 如果跟足黎做會變成點呢????


試下先.... um... 好軟熟呀!... 繼朱古力蛋糕同cheese cake之後, 又有另一樣手藝啦... 不過d 份量同outlook要再試多幾次先可以出得街!

4 則留言:

  1. 我對你包維他飲品好有興趣喎... 咩味黎架? 新出架?!

    回覆刪除
  2. 上妳blog真好~ 咁多嘢食~

    回覆刪除
  3. Loreley, 好似係新出架, 我地都係第一次買, 男朋友鍾意飲... 係有芒果味的橙汁... 其實我地之前係買開"菠蘿橙汁", d 味道都幾清新架! 二少, 唔好讚壞我啦  我...經驗常淺, 咪就係只係識整呢幾樣咁, 係咁多啦, 無其他啦... 等我再努力d先得!

    回覆刪除
  4. 等我得閒搵下先~ 我好中意有橙味的東西

    回覆刪除