2007年10月24日 星期三

REGENE - 生日優惠

本來我係用緊KOREA UG BANG MASK, 但係用晒唔知去邊度買, 聽人講話REGENE 神仙水MASK都唔錯, 平均都係$11.5一片... 我都用左幾盒啦... 咁岩今個月生日有優惠, 頭4件貨品有半價呀! 我就買左粉紅色同藍色盒SLEEP MAGIC OVERNIGHT MASK, 再加多一盒冰川MASK, 另外12片PAPER MASK... (即係左邊個D), 但係比$$個時就再送左好多野....




以下係我所買的~~




呢D... 嘻嘻... 係送架!




埋單都係$368 ~~~ 呵呵, 慳左$388!

各位姊妹, 如果有興趣不妨試下, 有PROMOTE 個時買真係好鬼正架! 我都成日幫左同事買MASK




沒有留言:

張貼留言