2007年10月10日 星期三

希望愈大失望愈大

7:15 a.m "啦..啦...啦...Good morning" 係呀, 佢每朝都同我講早晨架, 佢係邊個 未就係我個Pucca鬧鐘 不過今日我瞓過左時間, 弊! 8:05 a.m. 啦!

照下塊鏡, 吓, 做咩我隻眼有少少腫架, 尋晚好似有d事令我唔開心, 但係我又唔係好記得.... 諗下先...um... 尋晚傾完個電話有d唔開心, 好想喊, 但係又唔敢喊, 叫自己忘記左去瞓醒先算...

仲有2個星期就係我生日 (Oct 26), 個日係星期五, 就算星期六補祝都唔會差好遠, 唔知到時南南會點同我慶祝.... 點知佢尋日同我講27號公司有個function 就係去disneyland, 問我去唔去. 而咁岩我又係會今個星期六去, 咁未會去2次, 佢就話我唔去就係屋企同晴晴一齊....  我個一刻個心一沉...... 其實再去多次唔係問題我本身都好鍾意disney, 但係佢叫我留係屋企呢句先令我唔開心.... 我憧憬著生日那天又或者後一日會有d咩surprise, 不過未到都好surprise啦... 個一刻我好想喊, 不過想一想... 所有野都係我單方面想, 唔一定會發生... 或者生日個日會同我去慶祝呢, 第二日再去disneyland未仲開心, 同埋佢又唔使甩底....咁樣諗係未會開心d呀....um... 我就係咁忍住個滴眼淚到天光啦....

可能我太過渴望有一個浪漫的約會啦.... 我真係代入左童話故事, 以為王子會為公主安排一齊.... 所以話呢..我時時都提住自己希望愈大失望愈大 呀!



2 則留言:

  1. I really wanna get a chinchilla... do u know any good pet store?

    回覆刪除
  2. 二少, 你係話想養龍貓呀? 我就唔係好知啦, 我晴晴就係RED CARROT度買架.... 如果你想知邊間係黑店可以SEARCH下... 金魚街同CWB都有好多黑店, 小心, 不過最緊要都係唔好買D咁細隻, 同埋唔好比D SALES點你買埋D無謂野

    回覆刪除