2007年10月19日 星期五

Tidy up ur room, ur kitchen, ur desk & urself!

一日得個廿四小時, 但係我有好多野想做, 亦都有好多野要做...

因為下個月中係deadline, 所以我要ot, 連公司d job都要帶番黎做   係做緊job個時, 我又好想做自己野, 我想整蛋糕, 我想同晴晴玩, 我想行下街, 我想....  係我玩緊個時又會諗下我要汁下張枱, 汁下個廚房, 洗下個廁所, 汁下間房, 汁下間屋..... 總之就好多野做.....

我就係咁日日不停去安排自己d 時間, 幾時要做這, 幾時要做那...

不過當人地見到我玩緊個時又話我應該要汁呢樣汁個樣......

我打緊機個時又話我唔汁下間房, 汁房個時又話我唔汁左出面廳先.... 做緊job時又話我唔汁枱食飯.....

我知自己咩時間應該做d咩架, 唔好迫我啦, 我好大壓力....  比我停下, 可以嗎?

2 則留言:

  1. 我都唔係好貪心... 只要一日有四十二小時就妳了~

    回覆刪除
  2. 冷靜d, 深呼吸, 食番粒朱古力, 再去洗個熱水涼 .... 應該會好d.... 然後再去我個Blog睇吓 ... 哈哈 ...!!

    回覆刪除