2008年5月31日 星期六

2008夏日婚紗及結婚用品展

上個星期收到邀請咭, 可以換兩張入場券, 就去下睇下有咩睇啦!




行左個ROUND, 都係問左兩間租28VAN幾錢, 但係就無問花車... 點解? 因為我地岩岩先係隔離個車場睇車, 如無意外, 應該會買架車做花車, 哈哈, 想都興奮呀! 快D考到個車牌, 我自己揸仲正呀!

之後我地仲睇左睇左影戶外婚紗相資料, 最後決定左會遲下時間岩我話會去北海岸影, 順便去埋旅行呀! 好開心呀!

行到八點收場LU, 本來應該過去買黏土用品, 但係人地都收左啦, 又BOOK 唔到BUFFET食, 結果就空手番屋企啦... 有D唔開心呀, 因為等左一個WEEK先到WEEKEND, 我想做的野都做唔到, 佢睇車就得咁精神, 但係行婚展就好似唔關佢事咁, 最後黏土又無DMC線又無, 書又無... 佢仲話係今日諗住做一件事, 係呀未就係睇車LOR, 第一件就事就做左先TIM.... 我個D就...時間關係咩都無...晚飯就只係食左碗粥就走啦... 緊係啦, 趕住番屋企睇VCD神探LOR...

早知係咁我寧願約朋友出黎或者自己出去買, 時間會更好用, 總好過浪費左一個WEEKEND, 我等左好耐架!

1 則留言:

  1. 唉﹒﹒﹒男人 ,買野 咁你下次約我囉~

    回覆刪除