2008年5月2日 星期五

好消息同壤消息

短短一個鐘內, 我收到一個好消息同一個壞消息

六點正, 我阿頭叫左我入去, 比左封信我, 番埋位一睇, YEAH! 我加左人工, 正正就係我所要求的最底線, 好開心呀, 証明左我係公司仲有利用價值 搭車番緊屋企時, 聽住其中一首婚禮音樂, 我好掛住佢呀! 好想快D番去攬住佢呀! 首歌好SWEET呀, 我忍不住從心裡笑出來  I LOVE HIM SO MUCH ....

就到屋企時, 電話響起, 是他打來, 不過... 他卻告訴我一個壞消息... 他要今晚急上大陸探他爸爸  其實他爸爸已住了個多星期醫院, 還未可以回香港.... 好擔心呀! 所以今晚同聽日都係得我一個同晴晴... 希望快D無事, 快D番黎啦!

我而家心情好矛盾呀!

1 則留言:

  1. 恭喜 ... !!  有得加人工 ... !!
    [版主回覆05/07/2008 20:34:00]哈哈... 好開心呀! 比我想像中好!

    回覆刪除