2008年5月3日 星期六

未來老爺走了

昨晚得我一個同晴晴, 好擔心南南係大陸唔知點, 我又唔想打比佢, 怕阻住佢, 結果待到兩點多才入房, 但都要展轉反則了好一會兒才睡...

平時我會熄電話, 但我怕有人會找我, 所以我開著了它放在床邊...

到了早上五時三十三分, 電話響了, 是南南打來....

「他去了」

啊! 點解呀??? 點解會咁架  雖然我唔係成日見到佢爸爸, 但係都算係有時會上去見到佢, 佢都會讚我靚, 讚下我叻.... 點解佢會咁架, 我都唔開心呀! 我唔知可以講d咩, 沉默了一會, 他說他要過幾日才回來

我最唔想發生的事發生了... 我知他爸爸最疼惜他... 我曾經想過我們的爸爸都做我們的証婚人的情景, 現在卻.....

而我爸媽只在二月當時我們決定結婚時與他飲過一次茶, 估不到就也是最後一次....

由今早收到消息到現在過了十一個鐘頭, 我心裡很不舒服, 但當我打這篇blog時我忍不住流淚, 連手也有點震

3 則留言:

  1. 多d陪下你男友呢,佢呢個時候一定好傷心
     
    [版主回覆05/05/2008 13:52:00]我一定會的

    回覆刪除
  2. 放鬆點吧﹗因為"他"而家要靠你去支持佢,朋友,振作呀﹗
    [版主回覆05/05/2008 13:54:00]係

    回覆刪除
  3. 朋友仔, 心情好了嗎?? lee個時候他更需要你支持!!你也要add oil

    回覆刪除