2008年5月14日 星期三

嗚! 肥左佬呀!

等左咁耐終於等到今日啦, 我要考路試呀! 試場係培正道!

今日比平時起早左十五分鐘, 著好晒波鞋就追巴士出荃灣... 本來想早D出門口, 但係我肚痛, 又攪左一輪, 但好彩一出門口就有LIFT, 落到樓下仲岩岩好有車, 望一下錶八點二十分, 應該趕得及九點到.... 點知師父八點廿五分打比我問我到未, 佢話約左我八點半  吓, 佢明明CONFIRM左我係九點架..... 好在無塞車, 八點四十五分到左....

沿途出九龍時, 師父做足晒所有STEP比我睇, 仲行左一轉HIT個條路線, 仲有十分鐘都比我行半個圈.... 我都唔係太緊張.... 等左一陣考官就到啦, 佢都算係NICE, 無想像中咁COOL... 首先泊位, 之後三手軑掉頭... OH SHIT, 點解條路咁窄架, 結果我五手軑  不過算啦, 我都知自己唔係好識睇位, 唔得唔出奇, 跟住再出去路試, 一路行都無咩問題, 但係唔知仲咩有架巴士衝過我到.... 唉.. 咁就肥左啦!

哎呀! 我好DOWN呀! 全日都耿耿於懷, 唔開心呀! 不過再諗諗下我都係學左20個鐘, 差少少就得啦! 希望排到考七月試, 學多十個鐘再黎過啦!

4 則留言:

  1. 唔緊要喇﹗下次再努力,加油﹗

    回覆刪除
  2. hi ~ long time no see ar!!!~ 唔緊要喇!!!~你是第一次考嗎??? 我都係考第二次先合格咋...繼續努力吖...
    [版主回覆05/15/2008 14:16:00]無晒心機啦

    回覆刪除
  3. 介紹個網站俾你 , 有關營養健康和減肥 , 覺得有用的就轉寄給你的朋友 : www.healthcometrue.com/hk

    回覆刪除
  4. (Empty)
    [版主回覆05/16/2008 14:12:00](Empty)

    回覆刪除