2008年6月3日 星期二

512 關懷行動

剛剛在六月一日舉行的為四川地震災民籌款的512關懷行動完滿結束...

今次的善款數目是由我公司義務即場計算出來, 而捐款收據將會由我地同事發出, 唔知有無你份呢? 記得早幾年sars在大球場務捐我都有份做義工, 幫助監察點算現金, 那次點算的位置正正就在藝人休息室隔離, 所有artist到場都會經過我地門口, 所以我地都有機會近距離接觸artist, 甚至乎合照.... 雖然今次512我無去到, 但係聽番同事講不知是否因為今次可以用credit card過數, 所以廣大的市民都熱心捐輸, 弄得他們非常忙碌, 仲慘過平時加班....

那天晚上看著電視的直播, 我也深深感受到那種團結的精神, 希望四川的災民可以快些重建家園...

後記: 本來我想要一件大會的t-shirt, 但係原來只剩加大碼, 細中碼一早比人拎晒lu

沒有留言:

張貼留言