2008年6月9日 星期一

PRE WEDDING PHOTO第二天

上次因為落雨, 所以無影到外景.. 延期到今日...

七點起左身, 呀! 出面落雨呀! 不過睇真D個都仲叫做見到少少久違了藍天... 驟雨...應該好快會停.... 唔理啦... 洗面刷牙, 洗頭, 食麥皮, 再刷牙... 而要用的物品我尋日一早就整理好放左入大袋啦... 最後要拎的就係....晴晴呀! 無錯係我最可愛的晴晴BB...

出發LU......

係呢個時候, 又係新手上路啦! 本來我想同晴晴坐後座, 佢又話要我坐前面帶路... 咁我坐前啦, 佢又係度好多野講... (好煩呀! 坐前定坐後又一大輪道理, 你緊張還緊張, 唔好搵我黎發洩) 上到車又要我睇MAP, 點行出HIGHWAY... 我唔睇啦, 大佬呀, 我係度住左十幾年啦, 你都三年啦.... 唔使睇啦.... 之後出到葵芳, 佢同我講話睇左MAP佢決定要行左邊迴旋處第二個路口轉出再轉左.... 嘩! 好深呀... 迴旋處我唔識呀... 我只係識轉右, 搵條轉左再轉右直路行就算... 咁葵芳佢熟呀, 我唔出聲啦... 點知跟佢行法, 迴旋處都唔知係邊, 即改行我個條... 不過, 我好奇怪, 佢尋晚唔係睇左map好耐架咩, 點會搵條咁難行的路 早上唔係太多車, 好快就到左目的地, 係前面個露天場泊車, 但係我覺得係泊錯位, 因為個度好似係比大車泊... 佢又話唔係, 咁我費時再出聲啦...

唔理LU...拎野上去開始影相啦! 上到去, 晴晴好受歡迎呀, 個個都問係未狗仔... 化好個妝之後, 晴晴就唔係好耐煩... 出到花園, 放左佢出黎玩... 佢隻衰野好開心呀! 周圍跑, 好在個度有個女仔抱慣動物, 有佢照顧晴晴都安心D... 結果我地影左好多相, 好多都有晴晴份, 不過晴晴好多毛呀, 唔知影左出黎似咩呢?

六月廿一日就有相睇啦, 唔知靚唔靚? 不過我覺得今次影得無咁好, 唔知係未早同熱, 交唔足戲...

影完去車場拎車, 未走得住, 佢話要行幾條街去拎文件比人... 好低能呀! 有車唔用, 行幾條街... 時時都見人停低架車等人架啦... 點會無得泊車... 結果我同晴晴係車度等... 等左一陣個車場阿姐走過黎話我地泊左大車位... (我都話架啦... 又唔信我... 佢一向都認為佢叻, 我見識少) 好在個阿姐好人... (THX YOU) 等左半個HR, 佢先番黎, 唔知係未我開住冷氣等定架車無電, 開唔到車呀! 晴晴同我都好熱呀, 我就走左去附近大廈的風口位吹冷氣, 晴晴先無事.... 等左又半個鐘....好在個阿姐搵左人幫手過電, 開得啦! (THX 阿姐, 同個位人兄)

半個鐘後, 到屋企啦, 到三點半啦!

好累呀, 晴晴又累我又累...



沒有留言:

張貼留言