2008年6月12日 星期四

悠閒的星期三

六月十一日星期三係我地拍拖九週年紀念  原本我想自己煮晚餐, 焗蛋糕, 但係影完婚紗相之後就好累都未休息夠, 又無咩idea, 唔知整咩好.... 點知一起身, 啊! 仲咩出面落咁大雨架, 第一時間走出去開電視睇下係唔係黑雨, 唔使番... oh! 失望呀, 只係得個雷暴... 因為我太累啦, 我又走番上床, 再瞓過... 係呀! 我sick leave呀!

十一點多, 起身過去睇doctor, 佢話我感冒, 又比左眼藥水我滴, 應該係敏感, 沒有發炎... 睇完醫生番到屋企都係一點多, 食左次藥好似無咩事, 打比阿媽叫左佢出黎行街街...

我有好多野想買呀, 平時南南都唔係點同我行街, 加上籌備結婚的事天加少行街... 難得放自己一天假, 天氣又好, 商場又唔多人, 就黎個大shopping啦!

其中一樣要買的就係指甲油for big day 當日用...我知有好多新娘子都會選擇出去整甲, 而我的朋友都有叫我出去比人整, 唔使自己煩... 我都曾經係網上search過整甲的資料, 有d款都ok, 但係又要book時間, 我又未必前一日得閒, 所以pre-wedding photo都係我自己油甲再加sticker... 不過我平時多數都係油深色多, 粉紅色好少, 一隻恰到好處的粉紅色我暫時未搵到, 又要唔太深色, 又要影得出色, 兼夾岩膚色, 好難呀! 我試過幾隻brand的甲油, 覺得skin food都唔錯, 所以今次都買左一隻新色試下...  之後仲係sasa買左三張3D rubber sticker, 但買唔番用緊個隻櫻花款...希望到bd個日比我diy靚甲啦!

行過"why" 見到有個袋幾靚, 入去望下..上次同媽咪睇過d款都睇唔岩心水, 但係呢個又幾好睇呀, 上次好似唔覺, 一問之下先知原來係今年新出的... 媽咪睇左一圈, 行番出黎, 原來太貴啦...不過我睇佢個樣就知佢好鬼鍾意啦, 所以行番去又睇多次...正當媽咪諗緊要邊款, 有幾個太太都走入黎睇, 但係睇左個price走啦... 而最後我都買左送比我媽咪, 仲有10% off... 嘻嘻...平左百幾元...咁多年都無一個好好睇睇的袋, 難得你又鍾意我又鍾意, 送比你又有咩所謂, 反正都係簽card, 下個月先算啦! 我阿媽仲好鬼開心咁拎住個大紙袋繼續陪我行街..

之後我都係izzue買左一袋衫, 佢仲幫我re-new個vip, yeah! 講真呀! izzue d 衫貴左好多呀, 個時一條褲都係三百多, 而家就要四百五呀! 但係鬼叫佢d褲又岩我size, 十條就九條都係個度買, 我都係要繼續搵定有無代替品先...

見有時間我地又走左入周大福睇下龍鳳鈪, 憑自己第一眼的直覺, 就搵到一隻又大方, 又平, 仲要岩我size... 阿媽仲即刻買埋, yeah! 除此之外, 仲試左一輪龍鳳項鍊同珍珠鍊, 但係阿媽話唔好買住, 等遲d先...比左錢, 媽咪仲即刻張佢放左係新手袋入面, 攬住佢走人啦... 哈哈

嘩...望下隻錶, 七點啦...未買餸, 算啦, 今巴都係唔煮啦, 出街食啦! 等埋南南到, 第一時間唔係食飯, 而係買petter rabbit床鋪呀! 因為今日有discount呀, 都係六百幾, 本來想叫佢睇埋囍被, 但係佢望都唔望一眼... 唉!
之後我地去左別府食日本菜, 慶祝我地拍拖九週年紀念...
話就話慶祝, 但係我feel唔到佢有呢種感覺... 今個晚上我好眼瞓呀, 未夠十二點就熟睡了!

2 則留言:

  1. 病佐要多d休息~~你仲shopping?
    依家有冇好返d?
    [版主回覆06/16/2008 00:16:00]食左一次OK啦

    回覆刪除
  2. 父親節快樂呀!
    [版主回覆06/16/2008 00:17:00](Empty)

    回覆刪除