2008年6月15日 星期日

我表姐夫係日本人

六月十四日 星期六

差不多五點半才起床, 用了個多小時油了花甲, 化左少少smoky eyes就趕出去旺角

因為今日係我表姐擺酒, 我地大家族又多了兩個新成員... 點解係兩個 一個係表姐夫, 另一個就係表姐肚裡面的BB... 其實我地大部份人都係第一次見表姐夫, 係一個日本人... 起初我同阿妹都估日本人多數都唔高, 但係我表姐有5'8以上架.... 表姐的眼光都都唔差, 表姐夫都幾型 高過我表姐 佢唔識中文, 我地又唔識日文, 唯有用簡單英文溝通... 我d舅父姨媽姑姐連英文都唔識就手語, 同埋唔理做咩都 "係, 係"... 哈哈哈, 笑死我地啦!

其實我表姐係六月頭已經去左峇里島註冊, 遲些時間會去日本擺酒, 而香港方面只係係囍臨門大家食下飯...

CONGRAUDATION TO MRS上野

1 則留言:

  1. 恭喜! 你地家族都係"高人"來架?
    [版主回覆06/18/2008 23:20:00]都唔算矮架

    回覆刪除