2008年6月9日 星期一

狗竇

這個家可以用狗竇黎形容.. 我真係覺得要keep得間屋企企理理唔係一件易事, 仍都唔係一個人的事....    當你好好地花上不少時間整理好間屋之後, 如果屋裡面其他人不合作, 不消一會又會打回原形...

我試過用上一整天我時間清理飯桌, 茶几, 廚房, 廁所.... 一個星期後, 回到這間屋.... 飯桌擺滿新買的東西, 一入屋就放晒上去... 一個茶几唔夠仲要多個紙皮箱人做枱, 放晒飲品盒, 汽水罐, 用水電媒單做底當飯枱用....廁所鏡前放滿雜誌, 惹來"室"... 廚房煮食爐面有一滴滴汁凝固, 公仔面碎... 焗爐上放了一個又一個超市膠袋... 碗盤又有殘渣....

唉.... 試過一次又係咁, 兩次又係咁.... 好失望呀!  有時想要整個cake, 得...洗晒d碗, 清理好個爐頭, 汁過個廚房未整得lor....

忙, 累.... 係比自己的藉口, 平時注意下細節就會省下許多功夫....

不過, 無用啦, 屋主話佢唔mind wor, 哦.... 咁唔好mind lor... 你唔mind得啦, 我都唔會再汁啦... 你估我好鍾意呀! 不過覺得浪費左間屋....一間本來係自己第一間house竟然變左狗竇!

1 則留言:

  1. 又係果句﹒﹒﹒男人嘛﹗睇開d喇女人=.='''

    回覆刪除