2008年3月11日 星期二

晴晴加油呀!

約左聽日10:30 係維多利亞診所見DR PETER LEE, 之後會放低晴晴, 下午就會做手術. UM.... 我好擔心呀! 我希望做完手術之後, 一齊都會向好發展

晴晴呀! 你加油呀! 我知你好叻女架, 你一定無事的! 唔使一年, 媽媽就可以日日都陪住你啦! 我望左呢日好耐啦, 我真係好想同你一齊住呀!

而家晴晴豬就係我隔離, 係咁食係咁食, 我估佢應該唔痛, 好似無咩事咁!

細個時, 每當我遇到難事, 我只會向著月亮哭訴心事.. 這已經是幾年前的事啦, 但昨晚我突然向著月亮祈禱, 希望它會保護晴晴BB, 不要搶走我的心肝寶貝!

1 則留言:

  1. 晴晴, 加油!
    我個囡都係睇開維多利dr.gerry

    回覆刪除