2008年3月31日 星期一

好徬徨

 下個月中就影婚紗相啦, 點知原來有好多野要準備... 一D以為可以慢慢先做的都要提早買.... GIRDLE, 鞋, 男恤, 花球, 仲有介子呀! 同一時間先發現化妝同當日攝影好多出名的都比人HOLD左期, 點算呀? 望住個SCHEDULE都唔知點安排好, 又怕自己安排得唔好, 又怕佢話我排得密, 我個頭有好多問號, 咁問下佢啦....  點知  比佢罵左一輪  

我今日睇過下FORUM先知好多野都要預留多D時間訂野OR早少少HOLD期, 唔係我想咁急.... 我都係講聲佢知係咁, 想大家一齊PLAN下SCHEDULE.... 我真係唔想好似BOOK酒席咁無晒期, 搵唔到最想要的野, 話晒一生人一次呀! 我都係想PREPARE得好D, 想一齊去攪好個婚禮...  我一個人一雙手, 同一時間搵唔到咁多INFO... 如果兩個人一齊搵, GATHER晒D INFO 再去行SHOP, 個過程都SWEET架... 不過...我係心急有PLANNING的人, 佢就岩岩相反, 剎到埋身先理....

UM... 好想有個種SWEET SWEET感覺呀

1 則留言:

  1. 男人係咁架喇,我果個咪係咪講"得喇﹗仲有大把時間",GIRDLE 同 男恤就搞掂咗,下個禮物三去金都買鞋,至於花球就可能用佢哋提供嘅絲花花球,因為我同事話唔會太多相會用到花球,費時晒錢,我想問係咪一定要帶埋介子嚟影相架,因為我哋仲未睇啱呀~~
    [版主回覆04/10/2008 01:56:00]我見人帶呀... 咁我咁岩又訂左, 有得拎未帶去

    回覆刪除