2008年4月4日 星期五

又攪掂一樣啦

今日好開心呀!

首先今日下午一點多學車, 第一堂學個時轉在兩次燈先開到車, 但係今日第六堂啦, 師父瞓左, 我自己一個practise三手軑同泊位, 行路個時佢先睇住我... 哈哈... 佢瞓得即係我ok啦... 下堂可以去試場行兩轉啦... yeah!

學完車, 同左南南去pink box試介指, 哎呀, 我個size唔係好岩tim, 要再整多次, 唔緊要啦, 月底都可以拎, 應該趕得到影相前拎

之後我地又出左去金都, 睇下絲花花球... 不過最後花球就買唔到, 但係就... 意外地搵到兔仔花車公仔, 同book左當日攝影....

而家爭監禮人未定, 就黎可以休息一下啦...

2 則留言:

  1. hi 路過此處..
    我都是快結婚的人.. 大家交流下...~
     

    回覆刪除
  2. hi~ 恭喜哂~我地有豐田豪華八人車~ 花車租用~ 上黎我blog 睇下個price 啱唔啱啦~ 歡迎~

    回覆刪除