2008年4月19日 星期六

擇日&睇場

其實book左酒席之後我地都無正式去睇過個場, 一黎無時間, 二黎睇過d相覺得應該都ok, 我仲諗住係埋個度証婚... 點知今日一上到去, 好細呀, 唔係我想像中個種feel, 唔知係未開水晶燈, 好似差左少少, 加上行禮個條路會比較窄, 分分鐘我條裙都過唔到... 所以想了一會, 我決定要找過另一個地方証婚...為自己留下一個難忘而又美麗的一刻...


另一樣我擔心的問題就係擇日啦, 擇日同book酒席應該要預上一年時間, 但現在先黎處理這個問題... 雖然自己唔係一個大迷信, 但傳統上而又簡單可做的我都希望可以做足, 話晒都係婚姻大事, 到係想長長久久, 白頭到老呀! 結婚日期其實都係我自己拎住本通勝見到宜嫁娶, 又係星期六, 又唔沖我地, 咁就要左個日啦... 今日終於得閒去左搵人擇日, 好在個師傅話雖然個日唔係最好但係都無問題唔沖我地任何一個, 不過最唔好就係我個日吉時唔係咁多, 上午七時至九時就係我出門的時辰啦, 嘩好早呀!

真係到時麻煩晒d兄弟姊妹啦!

1 則留言:

  1. 我就係bf果邊揀咗兩日好日比我媽,而我媽就二選其一囉,不過兩日都係閒日,但我哋又夾過有無沖我哋喎?而且都無擇吉時添﹗

    回覆刪除