2008年4月14日 星期一

獨腳戲

我知道佢平時多野做, 加上婚禮事女仔當然會落力D同緊張D, 我唔介意自己花多少少時間做RESEARCH, 比佢做FINAL DECISION... 不過.... 我一提佢急事時, 佢就會串我...話佢會自己一個人攪掂  其實我係想佢比D意見, 幫下我手做下決定, 但係佢就好睇唔起我, 認為我過份緊張, 安慰的說話沒有, 卻換來大聲的責罵 我做了張時間表, 寫左BD前要做的事, 每次UPDATE完都會SEND比佢睇, 等佢睇左就會安排下幾時先做...  因為之前我未整個時, 又話我安排得D行程密, 無時間休息... 咁我唯有叫自己放慢腳步, SEND個表比佢自己安排, 但佢又好似無咩點睇... 我以為可以兩個人一齊努力, 不過.........好似做到係我迫佢咁....

4月有好多野要做, 好似...4月8日要去試衫, 去之前應該要睇下個場, 但係問左好多次結果都係無去過, 我好難搵衫..... 試完衫落單個時SALES講幾時要做咩, 我諗佢一句都無記住啦, 睇怕連佢自己幾時租禮服唔知...

4月9日要去第一次試妝, 自己一個人上去試, 叫極都唔黎, 話多野做, 雖然做完野都有打比我問黎唔黎, 我最後都無迫佢黎, 反正我好姊妹DAGNY趕OT都要搭的黎陪我夠啦...個日試妝好失望, 一黎MUA都唔得, 二黎男朋友唔陪我 (係兩個人的事, 唔係我一個人的事)

4月10日急買GIRDLE, 之後仲去左旺角仲買左對褂鞋... UM... 我自己一個買褂鞋!

4月13日去SUMSUM試妝, 我知佢上午要拜山好累, 但係我約左試妝, 好想佢去幫下眼, 我又唔知自己邊樣岩我.... 唉... 佢唔係好CARE我個日會係咩樣... 不過好彩, DAGNY百忙中都抽空陪我, 多謝你呀! 中途, 男朋友先上黎, 但係係打NDSL

今日同事傾開話1月有D人會唔得閒, 要預早少少時間搵定人幫手... 咁我提佢啦, 佢好串咁話係我無FRIEND, 佢大把FRIEND....... UM.... 好心提下姐, 唔使咁呀....... 再提佢要HOLD攝影師, 又話遲D... 咁幾時呀, 問幾時睇場呀, 遲D... 問有無睇SCHEDULE安排下幾時做, 無WOR, 話我要POINT OUT邊樣急, 要安排好叫佢做..... 我感到像遊花園... 我安排好, 佢又話我安排得密, 我比SCHEDULE你去安排, 你又叫我POINT OUT 急事, 我每次催多幾次急事, 又罵我, 又話自己唔知....

唉... 我嘗試用唔同方法配合佢PREPARE婚禮, 但係佢話我有我做佢有佢做, 唔好理佢... 啊, 婚禮係兩個人, 唔係應該一齊商量咩? 我知佢好唔認同我做法, 我遇到問題想佢比意見, 多數都係比佢罵, 我覺得佢好睇唔起我, 我好傷心... 做左個SCHEDULE又唔跟, 提佢急事又比佢罵, 我唔知點做呀!

我只係提出HOLD左攝影師都吵啦, 仲有花球, 婚介, 試衫都未問佢幾時得閒...  我開始唔敢問啦... 唔知點開口問啦.. 唉....

我盡量記下所有要做的事, 一個急一個唔急, 我感到有少少壓力, 因為我有好多野擔心, 婚前恐懼?? 不過佢話"抵你"架, 你自己挪黎.... (竟然唔係安慰, 係由一個同我結婚的人講) 

4 則留言:

  1. 唔好唔開心啦!! 婚前恐懼我相信時間太長去按排結婚既野個個人都會有lee種感覺(我諗自己都有 keke)無錯我都好認同結婚係2個人既事 但男人係咁架啦 會覺得唔到最後一刻都唔做 但記住呀 ~ 結婚係開心事, 盡量做到就做囉!! 唔好因為lee d而傷感情 仲要對一生一世呀 .... lee個只係一個經歷 相信你地可以前進既 add oil啦 ~ 朋友^^
    [版主回覆04/15/2008 21:43:00]無錯呀, 個個都同我講, 連我都同自己講, 結婚係開心事, 唔好因為咁而傷感情, 咁樣唔得就試下第二個方法, 喊過就算啦
     

    回覆刪除
  2. 結婚係甘,多數個女仔心急,個男仔就唔嗲唔吊又覺得女仔過份緊張,不過妳都要同你個未來老公傾下,比佢知佢罵妳個陣妳會唔開心,始終大家都係渡過一生既人呢
    [版主回覆04/17/2008 21:56:00]不過佢反而話我罵佢WOR, 唉... 我只不過係提佢幾時同我去咩咩咩呀? 講真我都覺得好煩, 日日都唔知佢想點, 催又唔係唔催又唔係..... 我都唔知結黎做咩... 佢就以為自己好有PLAN, 樣樣都做到, 係做到, 不過唔係我最想要的, 同埋失去左兩個人一齊去PREPARE的過程呢! 好似BOOK酒席咁, 我都話過要早D, 佢話佢而家都BOOK到呀! 但係BOOK唔到心水日期同地點呀! 佢話實唔係最好架啦! 我未話早D未有LOR...  而家整到好似樣樣都差D咁... 距離我DREAM WEDDING仲有好遠, 我開始想唔理啦

    回覆刪除
  3. 男人係咁架喇﹗樣樣都話唔洗急,樣樣都話無所謂,其實係咩都唔上心 =.= 不過點都好,你哋都要心平氣和慢慢傾,分開parts嚟安排,如果唔係就會嗌交收場,咁又無謂喇﹗有d野你自己決定唔到咪叫多兩個朋友幫眼囉,你有d咩可以同我分享吓啦,唔好谷谷埋埋呀,因為大家都係待嫁的女人嘛﹒﹒﹒
    [版主回覆04/23/2008 23:44:00]THX CINDY
     

    回覆刪除
  4. 男人係咁架喇﹗樣樣都話唔洗急,樣樣都話無所謂,其實係咩都唔上心 =.= 不過點都好,你哋都要心平氣和慢慢傾,分開parts嚟安排,如果唔係就會嗌交收場,咁又無謂喇﹗有d野你自己決定唔到咪叫多兩個朋友幫眼囉,你有d咩可以同我分享吓啦,唔好谷谷埋埋呀,因為大家都係待嫁的女人嘛﹒﹒﹒

    回覆刪除