2008年4月23日 星期三

Pre-Pre-Wedding Photo

今日下午四點正我同南南準時去到現代經典位於葵芳的影樓試影和選婚紗... 第一次入去的感覺係無尖沙咀門市咁靚, 不過都尚算整齊清潔... 首先佢比左三本相簿我睇衫, 一本係婚紗, 一本係晚裝, 仲有一本只係少少婚紗... 睇左一陣, 款式好似唔多岩心水, 外租婚紗明顯係靚好多, 但係比左錢點都要搵三件出黎影相用...好在試左上身都有一件係岩我style, 另外兩件就一般啦, 希望到時影左出黎ok啦... 好多人都問試影係咩黎, 係個sales送比我地玩架...其實即係著便服係個studio到試影十多張, 拎下角度, 睇下點樣企同笑... 唔知係未我唔夠瞓, 塊面好腫好肥呀! 皮膚又乾, 個妝好似好厚唔貼面呀! 番到屋企, 我唔敢偷懶, 卸左妝之後好乖咁做晒d護膚程序, 希望到時靚靚啦!

1 則留言:

  1. 加油﹗我都無呢D Pre-Pre-Wedding Photo 嘅?
    [版主回覆04/29/2008 23:32:00]係個SALES送比我地架

    回覆刪除