2008年4月29日 星期二

屋企水浸

今朝好常地起身, 一落床就跌了一下, 幸好我扶住了, 一望真D, 嘩! 仲咩野間房有水架, 再走出廳見全屋都浸晒水呀! 我大叫"水浸呀, 水浸呀" 沒有人應我, 佢地以為我發開口夢...

我順著聲音走, 起初以為是洗衣機漏水, 但沒有水呀! 我聽到那聲音是從碗櫃傳出來, 我便打開門一看, 只見有一大水柱, 我立即關上門  叫多幾次, 阿妹同阿媽先走出黎... 我叫阿媽立即關大制, 之後我們三個便各自分工, 盡快整走水... 原來我間房係低窪地區, D水湧晒入我房  阿媽不停用垃圾產產走我房D水, 我就用吸水拖, 一吸一拉, 吸走大量水, 我見D水未浸到電視櫃, 個鋼琴都係濕左少少, 我就叫阿妹就用布擋住D水, 唔好比佢範圍擴大 我地係咁吸呀吸呀, 吸左半個鐘, 終於吸走晒D水啦...

正想番工個時先記起唔可以開水制, 所以我同阿妹只好換好衫走過晴晴個邊刷牙洗頭...  攪完一輪, 好累呀! 番到公司十點幾啦! 下午再打比阿媽問情況如何, 爸爸已經換左氣喉, 同埋好在櫃底唔係好濕, 因為前面放左一大堆紙袋, 吸左唔少水

2 則留言:

  1. 咁大鑊﹗之前我bf屋企都試過水浸 (浴室爆水喉),d鞋仲好似放船仔咁,仲差d浸壞埋部電腦添 @_@
    [版主回覆04/30/2008 13:04:00]好在未浸到我電腦, check 過無事

    回覆刪除
  2. 好大鑊喎, 有排搞, 有無買家居保險呀 ... ??
    [版主回覆04/30/2008 13:07:00]無買呀! 不過我地用地磚, 係浸左我房d傢俱, 最怕床底個d唔知點好啦

    回覆刪除