2008年3月8日 星期六

Our Weding Band

雖然定左婚期, 但到目前為止沒有一樣事情確實, 就連最基本酒席都未定好, 因為想係expo先book.... 咁為有睇下介子啦!

上個星期考完筆試同左南南行半島, 因為想去cartier試下婚介.... 但係..我隻手太瘦啦, 戴左上手自己都覺得唔係咁好睇, 加上都要過萬一隻, 所以都無要到... 再行tiffany都睇唔岩呀

今日學完車, 順便行下周大福個d大行,  都係同一個問題, 我戴唔到呀, 無款個d我又唔鍾意, 南南戴都唔到睇.... 當我諗緊點好呢, 行過Pink Box, 入埋去睇下啦... 我第一眼就睇中左一隻, 仲要係岩戴架! 哈哈... 開頭都介意唔係大行買, 但係我一戴左就好鍾意啦! 好似個sales話: 結婚介子要合自己眼緣  本來兩隻加埋要萬幾架, 不過折左都係九千多, 抵過cartier呀! 下個月就有得拎啦! 好想快d戴呀!

之後南南又陪左我其中一間樓上鋪配左眼鏡, 係白色架... 我都無諗過要白色, 但係又好似幾好睇wor... 下個星期有得拎啦! 期待呀!

沒有留言:

張貼留言