2008年3月14日 星期五

MY BIG DAY

2月14日到今天3月14日, 剛好一個月的時間, 終於今日係wedding expo 訂左酒席啦!

MY BIG DAY 是2009年1月10日星期六

常聽人說要用上一年以上的時間籌備婚禮, 因為訂酒席特別是旺日是一件難事,  原來是真的! 由他說要結婚那天開始便不停的打電話問期, 好的場地都已經full晒啦! 德藝會, 大舞台, 尖沙咀的酒店都沒有期.... 我對酒樓沒有興趣, 但見皇上皇集團經營的酒樓都有那種歐陸的設計, 剛巧就在屋企附近, 我唯有退而求其次, 安慰自己... 另外我一直很想很想在花園證婚, 所以我們也hold左黃金海岸酒店的期...  我們擺的圍數不多, 只有15圍, 但黃金海岸最底消費要15萬, 即係要擺18圍先夠數, 我們便hold住個期希望expo降低min charge... 還有, disneyland, 由佢第一日話係香港可以舉行童話婚禮我就好恨啦! 不過好似都係min charge15萬... 

未去expo前, 我的想法是... 首選是disneyland, 因為我知貴, 但係唔知包咩, 如果可以我真係好想好想; 第二係黃金海岸酒店加花園, 我愛那種西式的證婚; 第三就係睇下有無其他酒店仲有期; 最後先係皇上皇...

去到expo, 第一時間唔係disneyland, 唔係黃金海岸, 唔係酒店, 而係皇上皇, 好消息灣仔同尖沙咀有期, 仲要唔使加10%..... 我男朋友好開心, 決定左皇上皇啦! 吓... 唔係行下仲有無其他choice咩? 去左問disneyland, 無期, 不過都聽下個plan, min charge 都係15萬, 但係15圍係夠數架, 比較上黎都ok, 因為會有晒wedding planner, 可以話係一次過做晒好多野, 唔使再出去搵... 點知佢話擺酒係做比人睇, 無人會記得... 雖然佢有話book disneyland, 但係佢個時黑晒面, 仲好大聲咁罵我... 我想左了一會, 我真的仍要一意孤行去disneyland嗎? 我真的是正如他所說為左面子而擺disneyland嗎? 我想了又想, 不是, 我由始至終都沒想過面子這回事, 我只覺得這個婚禮是屬於兩個人, 就算全世界沒有人會記得, 我仍會記得, 整個婚禮都會拍下來, 我就是那天的主角, 最靚的一天, 我要做一天的公主, 我不是要盛大的婚禮, 不要有很多的賓客, 只要有我和他, 爸爸媽媽, 公公婆婆就夠啦... 既然他肯book disneyland, 我不趕快抓緊機會嗎? 不, 欠了一個快樂王子呀, 就失去了那種sweet! 結果, 我們去book了皇上皇 =.=

落左訂之後, 一切都定了! 日期是2009年1月10日, 地點是灣仔皇潮匯...

之後我打電話話比阿媽聽係灣仔攏酒, 佢仲問都係同一間點解唔係屯門擺要去灣仔咁遠呀? 唉.... 好野都比人book晒啦, 有灣仔未汁到lor.... 我個刻勁想喊呀! 我親手放走左disneyland呀!  番到屋企我係廁所喊左好耐呀!

訂左酒席, 就去睇婚紗相, 本來佢話去深圳影架, 但係我知現代經典有得影南瓜車, 我愛到不得了, 阿妹仲聽到我晚晚發開口夢都叫住南瓜車. 同個sales傾左成個鐘, 終於都join左個package, 仲book左5月影, 好開心呀!

1 則留言: