2006年7月10日 星期一

烹飪班 =.=

今日我同左3個同事柴娃娃咁上左個上烹飪班, 一次過學左3樣野, 豆腐花, 桂花榚同擂沙丸子... 我好留心聽住同記低每一個step, 為左整比我愛人食...一上完堂, 我地一人買左一set材料, 齊齊實習一下...我其中一個同事仲即刻打比佢老公話整比佢食.. 個樣好sweet sweet...當我地各自回家時, 我好開心咁拎住d材料打比我愛人話比佢知我岩岩上完堂, 仲諗住即刻上去整比佢食, 但係佢好似無咩興趣, 我就係咁講, 講一句又停幾秒, 但係依然無反應, 我仲懷疑緊係未收唔到..再講多幾句...有feedback啦, 不過係打呵欠的聲
  真係好無癮算啦.. 結果我無係中途落車, 直接番左屋企, 番去整比d會欣賞我好意的人... 就係我爸爸同媽咪啦


沒有留言:

張貼留言