2006年7月24日 星期一

難忘失戀滋味

因為前幾日都又要忙公司事, 又要忙家務, 體力透支..今日我偷懶, 請左一日假....屋企無人..開左2張舊英文cd聽...一聽就"毛骨悚然"... 好touching 呀...個種感覺好熟...好想喊...
I try but I can't seem to get myself
To think of anything but you
Your breath on my face
Your warm gentle kiss, I taste the truth
I taste the truth....
check 一 check隻cd, 原來係6, 7年前ge事啦...當年點解我會咁鐘意聽le 2隻cd..um...係呀....無錯係失戀...係我最痛ge一次...每一次ge分手我都可以過幾天便沒事..但偏偏卻是那一次..提出分手的人是我..但我卻比他哭得更厲害...個心好痛好痛...學校ge每個角落都係我倆浪漫的見証...根本沒法子忘記他..他是大學裡的風頭人物...但他卻仍願意隱形自己...係我身邊照顧我保護我...
記得那次我倆的遇上真的是緣份的安排...2個不同系的人因為一個每星期三小時的英文班而認識..你坐係我對面..第一堂因為你的俊俏而令班上的人都對你行注目禮..我仲同個friend講你實追隔離位個靚女..靚仔無本心呀...點知你第2堂一放學..你由課室追到我去又一城(因為我同個friend走得太快啦, haha)..送左扎花比我..仲話差我$1..而家無數...當時ge我一d無開心..仲唔肯收..我話你比$1我好過啦...
你"塞"入我手就9秒9 ge速度走左...以後ge每一日你都有意無意係我身邊出現...到某一天我終於肯做你女朋友..你好開心..開心得帶著我向你的朋友炫耀...第二天你約我去觀賽...安排左個位比我坐..你走開左.仲話好快會見到你..我一個坐著..比賽開始啦...有好多女仔圍埋一齊為一個人打氣...e...個個未係你?! 最後你將個全場總冠軍送比我..
 番屋企個時你問我..知唔知我中文名叫咩, 住係邊.. um..我剩係知你英文名叫xxxx, 岩岩係比賽到知你中文名..你讀xxx faculty...  你就話我咩都唔知就拍拖...我話我唔係要你個樣, 我要係你對我ge關心, 我涷你會擁抱我, 我喊你會幫我拭淚...我喜歡同你一齊個種簡單...當日上堂全班係得我一個唔望你..你就係鐘意我不追求那種虛榮心....
我用左幾年ge時間才可撫平傷口...離開一個深愛ge人係一件好不容易ge事...已經咁多年沒有去想ge事..一聽回那些歌...那種失戀ge感覺就好似不久前才剛發生...
 這段感情我會永遠放係心底..但卻用心去珍惜我眼前人


沒有留言:

張貼留言