2006年7月9日 星期日

又要去睇醫生啦!

晴晴(3個月大的混種安哥拉兔女)上2個星期因為隻左眼流眼水已經睇左一次醫生(元朗維多利亞寵物診所), 食左一個禮拜的藥水本來係好番左好多架, 但係一停藥又黎番啦.. 今朝一早又要山長水遠走去元朗, 晴晴熱到傻左...好可憐呀...

等左20分鐘左右終於入到去啦...不過睇左唔夠十分鐘放低$270拎走3個星期的藥就走得啦....

都唔知點解晴晴隻眼仔會有細菌感染...好大機會係佢成日通地"lam"..但係個地下又唔乾淨.. 我尋日汁野先發覺有蟲蟲... 我已經丟棄左4大袋垃圾啦...雖然D蟲蟲仲細隻過我晴晴..我反而怕我晴晴BB會比蟲蟲恰呀..希望晴晴快d好番啦....


3 則留言:

  1. 請間晴晴係睇邊個醫生嫁? 而我個囡咁耐已黎, 係指定睇元朗維多利 dr.gerry, 佢好好嫁 祝晴晴早日康復!

    回覆刪除
  2. DoDo媽:  我唔記得佢個名啦.. 都係睇左2次... 2次都係個個肥肥地黑人, 女醫生黎架...  我le幾日都無番過去睇晴晴.. 而家將d藥滴左落粒糧到比佢食..應該會好d ge.. 我後日會過去睇佢架啦..好掛住晴晴呀

    回覆刪除
  3. yee......尼個女醫生dodo都睇過, 個次係因為dr.gerry 放假

    回覆刪除