2006年7月19日 星期三

期望愈大 失望愈大

"期望愈大 失望就愈大" le句說話好岩呀...
我公司新請番黎ge新仔, 我對佢一d期望都無...佢反而做得都唔錯...因為我對佢無期望, 所以就算佢做到點錯都好, 我都唔會忟憎...唔經唔覺同佢都相處左1個月啦..ok呀...都幾開心...
對於感情生活..由於環境ge轉變, 兩個人適應能力同期望都會唔同..有時到左某段時間想像的同現實的差距愈來愈遠, 倒不如停一停, 比個機會自己深呼吸, 順其自然...
放低所有ge煩惱, 用"心"做自己想做ge事... 這種感覺好舒服...就算得唔到別人的欣賞我都好滿足..因為我已經做到做好, 對自己有個交代..我唔會再因為得不到別人的讚賞而傷心痛哭...

沒有留言:

張貼留言