2006年7月18日 星期二

夢醒

今日出左去見個熟客, 食lunch個時講開我係未真係想退休唔做做少奶奶...  我停左一停: 我諗我唔得啦...... 上番去個客到, 我就好專心好快咁做晒d野, 5:30就off. 但係好奇怪... 我竟然上左佢屋企...唔知點解我上到佢好害怕, 跟住仲係間屋到戰戰兢兢行左一個圈...
記得當初買黎度個時, 我考慮的唔只係番工就唔就腳, 仲自己諗埋買餸方唔方便, 第日小朋友番學有無好學校, le區易唔易學壞..諗到鬼死咁遠....到左裝修買傢俬, 主人房點解到現在都仲係得張床, 就算見到個自己鍾意的梳妝台都唔捨得買, 因為我想用d$同留番位黎放bb床... 書房le...張書枱唔想買咁大係想第日個仔大左可以放張單人床同衣櫃仔...每次行傢俬舖都會睇下有咩第日岩用, 偷定師...但係次次諗左一陣就會有把聲提醒我.. "我想過下獨居的生活" ... um...所有野都係我一廂情願......
我坐左sofa上,回想起一齊painting wall 的情景... 我愛"屎"了這間屋的每一寸地方..它都是我的夢想...但.. 到了這一刻, 我終於夢醒了... 我知道我le個夢想好難實現了... 它已經碎了一半...
我再一次抱起晴晴: 晴晴,媽媽要走啦...你要乖女呀..要聽爸爸話... "啜卜"..le下比晴晴ge..."啜卜"..晴晴le下你幫媽媽送比爸爸啦...


沒有留言:

張貼留言