2006年7月12日 星期三

開OT =.=

今日下午5:50, 準備放工的時候收到最近一個麻煩客的email, 佢話要下個星期一比個draft的account佢wor... 咁我未走去同我ah head講lor...跟住佢就叫我reply比個director話比佢知我地唔係唔做野而攪到佢地過晒deadline, 而係佢地個account d數改完又改, 浪費晒d時間....  就係咁我就因為佢一句email send過黎, 咁岩我黎緊le 2日都唔係公司, 結果我要ot左2個hr的時間佢point out番佢地d問題出黎, 為公司(其實係為自己)做個大平反!

激氣, 攪到我又整唔到豆腐花tim


沒有留言:

張貼留言