2006年7月16日 星期日

家務


唉....頭先我又要睇人面色啦.... 原因就係..我無洗碗lor...
他: 你入廁所睇下, 我今日洗左衫, 等陣仲要拖地, 咁你做左d咩呀, 你剩係洗左你整蛋糕d野渣........(我就話唔係今日, 係我係度le3日啦)
我: 我上個星期六又上午11:00汁到7點幾啦... 頭先又洗左一堆碗, 我好累呀..唔想洗呀...
跟住佢就走去洗晒d碗, 之後再拖地(好晦氣個隻)
如果要用今日黎比, 我係做左好少野, 洗左一堆碗咁大把... 但係..佢叫我入廁所睇下d衫個時, 唔知佢自己又有無留意到我擦令左個浴缸同個洗手盆le...
上個星期六佢番上午, 一放左工就同d同事唔知去左邊到玩, 玩到成6點幾先番.. 而我就做左阿信...清理左全間屋, 除左佢間書房.
首先主人房, 我由窗台開始用藍威寶係咁擦, 擦到佢無黑色塵為止, 床ge四周無論大大小小的空隙位我都用吸塵器吸乾淨佢, 因為晴晴好鍾意走入去玩...到廁所同廚房, 所有大大小小的盆我都用潔而亮擦..到個"大"廳啦...汁晒d垃圾, 大大小小的角落我都用吸塵器吸....  6點啦...我都差唔多汁完個時佢番到黎... 三請四請先請到佢幫手汁雜誌... 佢仲話佢好多汗要沖涼唔想汁.... 我心諗我未仲多汗, 汁左成屋野... 講真呀... 我由細到大都唔使做唔係剩係佢唔使做... 我為左晴晴.. 我都肯去一個人汁晒d野佢...我係女朋友渣都唔係應份要咁做..我又唔係話要博d咩野.. 我覺得2個人有份住未應該分工合作...  最慘就係我汁得整齊d野一個星期之後上黎又打回原型..我未叫佢有d野唔好咁放...又或者沖完涼就著留拖鞋..唔好踩埋d草上床.. 但係佢覺我佢用隻手撥2撥就乾淨架啦...但係張床都係有d草係度..我瞓覺仲有野咬我tim呀.. le d 都係衛生同習慣ge問題, 一個人住就係咁架啦..唔想做咁多家務未留意下d細節, 有手尾d, 大家互相提點...
我認我咁耐係未掠過衫, 咁係未無做一樣就等於我無做其他野le? 我個個星期上去都有洗廁所, 洗碗, 洗晴晴個籠同汁下野咁呀..我已經好努力咁學做家務, 做到手到乾晒, 媽咪仲話一日做晒一個星期d野當然難啦...
如果要計邊個做得多野, 我覺得我一定做得多d. 所以佢頭先比面色我睇..我唔覺得我唔岩...我上個星期先做左成日大掃除, 我做少一次都唔過份姐...

我一至五都要上工, 放假都好想同男朋友一齊分享..行下街打下波咁..而唔係做阿四..做阿四唔緊要, 最慘係佢認為女朋友就係阿四..仲嫌我做得唔夠好..



3 則留言:

  1. 哦....原來你係因為bf既事唔開心, 老土d講都係互相遷就下, 你一早識佢時都應該知佢係咁嫁la, 雖然係男女朋友, 又一齊住, 但都唔可以/唔可能要求對方改變自己, 變成自己心目中既理想嫁。 而且互相數得多, 計得多, 成日覺得自己唔底, 自己付出多d, 個心好易有刺嫁, 有時做人都要識得"阿Q精神", 咁會開心d

    回覆刪除
  2. thx dodo ma, 我都知唔係咁計, 但係我汁得好辛苦呀... 我唔係時時係個度住, 我放假先上去.. 上次明明好比心機汁, 汁完又係咁... 所以好唔開心呀...有時d 野有手尾少少會好辦事... 同埋好想有人"乙水"下..讚下...  佢已經好少"乙水"我啦... 

    回覆刪除
  3. 男人就係咁la, 耐咗就會變成理所當然, 我老公都好少"乙水"我嫁

    回覆刪除